proksee.com

Öreghalász Étterem Szeged

léhűtő-kézműves-söröző
Thu, 11 Nov 2021 12:14:03 +0000

A hely hangulata szuper, csendes kis csárda a Tisza partján, mintha a béke szigetén ebédeltünk volna! A halászlét pontyból kértük és még sehol nem ettünk ilyen finom, ízes halászlevet. A... Több A látogatás dátuma: 2019. október Hasznos? Értékelés időpontja: 2019. október 21. Októberi napsütésben tértünk be egy halászlére a csárdába. A bejáratnál felszolgálók várták a belépő vendégeket. A terasz csalogatóan hívogatott de inkább bent foglatunk helyet mert a levegő azért kicsit már hűvös volt. Mindketten vegyes halászlét rendeltünk. Gyorsan megérkezett, színe szép és tartalmas volt tele sok... Szeged legfinomabb halászlevem nagyon barátságos környezetben a Tisza mellett, kiváló felszolgálással. A látogatás dátuma: 2019. szeptember Hasznos? Értékelés időpontja: 2019. szeptember 22. mobiltelefonon Először jártunk itt és meg voltunk lepődve mennyire hangulatos ez a hely. Lent van a Tisza mellett, kilátással a folyóra, nagyon bejött... Sült halakat és különböző halászleveket ettünk. Sajnos minden sótlan volt és semmi csípőset nem kaptun a halászlé mellé.

Dunakavics étterem

• Elefánt Patika - 0-24 gyógyszertár Budapest - mindennap egésznap
  • Magyar étterem
  • Seherezádé 103 rész youtube
  • Étterem
  • 185 50 r16 téli gumi

Öreghalász Étterem - Etterem.hu

nagyon jól sikerült osztálytalálkozót tudtunk lebonyolítani. Ha tehetjük más alkalmakkor is ide jövünk. Igazán köszönet mindenért! Kovacs Monika 2019. Április 9. Minden tökéletes volt:) Dékány Endre 2019. Február 23. Nagyon udvarias, figyelmes kiszolgálás, az ételek ízletesek voltak, csak ajánlani tudom, ha színvonalas helyre vágyik valaki. Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Öreg Kőrössy Halászcsárda étlap, házhozszállítás | NetPincér.hu

Az Ö reg Kőrössy konyhája Az Öreg Kőrössy sikerének titka, hogy minden ételünk tradicionális recept alapján, kiváló minőségű, válogatott alapanyagokból a legnagyobb gonddal és odafigyeléssel készül. A hagyományos Öreg Kőrössy választékon túl, az étlapon szerepel a magyar ételek színe-java. A helyszín kiváló mindazok számára, akik szeretnének egy kicsit elbújni a világ elől egy romantikus vacsora erejéig; azoknak, akik nyugodt, diszkrét környezetben szeretnének elfogyasztani egy fontos üzleti ebédet, vacsorát; illetve azoknak, akik zavartalanul, barátságos légkörben kívánnak eltölteni néhány jó hangulatú órát családjukkal, szeretteikkel. Filozófiánk Tradíció és folyamatos fejlődés. A múlt és a jelen konyhakultúrája. A prémium minőségű alapanyagok és a legújabb modern technológiák alkalmazása magától értetődő. A tradicionális magyar finomkonyhák ízvilágát ötvözzük saját elképzeléseinkkel, amitől igazán különleges az Öreg Kőrössy már hosszú évtizedek óta. Előre is jó étvágyat kívánva, tisztelettel: ifj.

21 étterem

Kedves Vendégek! A kialakult helyzetre való tekintettel az online asztalfoglalást leállítottuk. Kérjük az éttermek nyitvatartásáról az adott étteremnél telefonon érdeklődjenek. Megértésüket köszönjük! Információk Felszereltség: Melegétel, Terasz, Kártyás fizetés Rólunk: A tradicionális magyar finomkonyhák ízvilágát ötvözzük saját elképzeléseinkkel, amitől igazán különleges az Öreg Kőrössy már hosszú évtizedek óta. Mutass többet Kapcsolat Értékelések Értékeld Te is 2018. Április 23. Minősíthetetlen volt a kiszolgálás. Több, mint 1 órát vártunk a főételre (grillezett halra, amit max. 15 perc alatt készít el bárki). Nem volt telt ház, rajtunk kívül pár asztalnál ültek. Nem jelezték a rendkívül hosszú várakozási időt. Ezután a 7 adag főételt nem egyszerre, hanem 3 felvonásban kb. 10-15 perces különbséggel hozták ki. Így gyakorlatilag külön-külön vacsoráztak a társaság tagjai. Nem méltó az étterem régi jó híréhez. Gergely László Árpád 2017. Május 21. Vasárnap, május 21-én, valamivel 12 h előtt telefonon foglaltam asztalt 4 főre, 12:30-tól.

Tiszai Öreghalász Csárda

"És elmentünk kultikus vendéglőnkbe, a Tisza-parti Kiskőrössy Halászcsárdába ebédelni. A teraszról néztük a késő őszi folyót: a Tisza gyönyörű, télen, nyáron, mindenkor. A régi, kedvesen falusi alapépületet megtoldották, ezek szerint jól megy a bolt, aminek örültünk. Megnéztem az újabb árvízi jelzéseket. A 2000-es alaposan ellepett volna, karnyújtásnyira a fejem felett állt a víz. A 2002-es árvíz a számig ért. A régi kultikus étrendet kértük. A nyolcvanas évektől minden halászlevet az ittenihez hasonlítunk, ez az etalon. Tiszai vegyes, belsőséggel: rendben, ez még mindig a régi varázslat. Csak azt nem értem, hogy jó ideje a hal-belsőség mindenütt csak a tejet jelenti, ikra sehol: a férfi halaknál is terjed az impotencia? A túrós csusza mellé friss haltepertő: ez is rendben. És itt, ha kérem, nem csak ígérik, hanem valóban odasütik ropogósra a csusza alját. Az egészhez illatos Irsai Olivért kortyoltunk. És dúdoltuk az ősrégi örökzöldet: Sentimental Journey. " Görgei Gábor Figyelőnet

Magyar étterem

Országosan ismert előadókat, diszkó sztárokat, énekeseket invitáltunk ide, s legnagyobb meglepetésünkre óriási érdeklődés kíséri minden programunkat. Jólesően látjuk, hogy ilyenkor a gasztronómia és a különböző korosztályoknak szóló szórakoztatás szinte egyenrangúan népszerű. Ezt honlapunkon is figyelemmel kísérhetik az érdeklődők, fotók százainak megtekintésével. János bácsi, az öreg halász, ladikjában ülve valahol a távolból bizonnyal jólesően követi ezt a szép emberi történetet.

ELADÓ Tiszasülyön horgász-, vadász-, kultúház, turisztikai központ közvetlen a tulajdonostól!!! Vízparti horgásztanya eladó vagy cserélhető a Hármas-Kőrösnél közvetlen a tulajdonostól Horgásztanya eladó, 60m vízparttal! Tulajdonostól!!! 10 éve vendégházként működik!!! Vízkapcsolatos 2014-es építésű horgászház ELADÓ! ELADÓ AZ ISASZEGI LIGET KLUB & HORGÁSZTÓ közvetlen a tulajdonostól

Még mindig érdekel: miért vágtak bele ebbe a sajátos misszióba? Kiderül: nincs titok, hiszen az egyéniségükből kell kiindulnunk. Vendégszerető, társasági emberek, akik igénylik az együttlétet, közösséget. Lányuk, Alexandra is hasonló, aki nyaranta korosztályának megfelelő programok megszervezésében jeleskedik, de például szellemesen megnyitotta Faló-Világ néven saját kisbüféjét, ahol egyebek mellett gyrost árul. Úgy teremtettek ők Tiszadadán élménycentrumot, hogy megpróbáltak nemcsak üzleti, hanem emberi szempontokat is figyelembe venni. Ezért aztán van itt gyermekjátszótér, pihenéshez nyugágyak, de jövő nyárra biztosan elkészül terveik szerint egy kis gyermekmedence, hiszen a családbarát szellem hatja át minden gondolatukat. De megtalálták a közösségteremtés más módját is a kanyargó Tisza partján. - Indult egy jó hangulatú, nagy létszámú nyitó bulival ez a történet, s folytatódott azzal, hogy az idei szezon zárásáig csaknem minden második hétvégénken rendeztünk valamilyen szórakoztató bulit utal egy másik jellegzetességre a feleség, aki a Húsvéttól szeptember végéig nyitva tartó üzletet vezeti teljes energiájával, újonnan megtanult szakmai, korszerű számítógépes számlázási ismeretekkel.